GRUNDLOVSMØDE 2023

Grundlovsfest i Højskoleparken - fri entré

Hermed inviteres til en eftermiddag med taler, korsang, fællessang og jazzmusik, hvor vi vil fejre grundloven.

Programmet starter kl. 14 - og i løbet af eftermiddagen vil I møde talere som Mogens Jensen (MF), Gitte Bitch og 2 efterskolelever fra Nørre Nissum Efterskole.

Ole Jørgensen vil, sammen med Sommerkor-isterne på højskolen, gøre dagen ekstra festlig med deres korklange. De har øvet sig hele ugen og vil gerne vise frem, hvad de har arbejdet med.
Sidst på eftermiddagen spilles op til jazzmusik i højskoleparken med Kristian Kaaberbøl på sax og forstander Jesper Vinther på klaver.

Der vil være mulighed for at købe mad og drikke i forbindelse med arrangementet.

Til aftensmad er der grillbuffet. Har I lyst til at deltage i aftenens spisning klokken cirka 17.30, så skal I tilmelde jer på på nedenstående link - Det koster 100 kr. at deltage i spisningen (inkl. 1 drikkevare).

Sidste tilmeldingsfrist er torsdag d. 1. juni 2023 kl. 12.00

Der er opsat telt på pladsen – så hvis solen udebliver, er der stadig tørt og godt til grundlovsfesten på SeniorHøjskolen i Nørre Nissum.

Vi byder jer velkommen til en festlig eftermiddag i parken.

Bedste hilsner på vegne af alle os på SeniorHøjskolen
Jesper Vinther
forstander