15. maj 2024 16 | 15.05 - 21.05.24 | 5.600 KR | 1 uge

Øhop - Livø, Fur, Venø og Vestkysten, vi går 3-5 km/dag

Her får du vind i håret, skumsprøjt og en mangfoldig buket af Limfjordens øer. Vi skal ud på opdagelse i Limfjordslandet og ved Vestkysten - ud at mærke det danske forår.

Et højskolekursus spækket med dejlige naturoplevelser. Der vil være traveture alle dage, en kort og en lidt længere - så vi kan komme ud og se Knudeklinten på Fur, komme til Livø by
(ingen bilkørsel) - og i det hele taget komme lidt omkring. Vi tager af sted med madpakker og kaffekurv og går på opdagelse i Limfjordslandet - uanset vejr og vind - så husk regntøj.

Et kursus sprængfyldt med limfjordsnatur, kulturformidling, foredrag, sang og musik.

Velkommen til mængder af lys, luft og fællesskab.

EKSKURSIONER
• Venø
• Livø
• Fur