7. august 2024 26B | 07.08 - 13.08.24 | 5.550 KR | 1 uge

Cykelture i vidunderlige Vestjylland - elcykler 30-50 km/dag på landevej og grusveje

Vind i håret, skumsprøjt og pulsen op - ud og mærke det danske sommervejr på 6 udsøgte cykelture i en vild og storslået natur.

En mangfoldig buket af smukke cykelture ved hav og fjord, i åbne vidder, i Bakkers og Bølgers Land og i skovens dybe stille ro.

Unikke landskaber, naturoplevelser og naturglæde - godt for krop og sind. Cykelture krydret med fortællinger fra egnen - om folk, flora og fauna.

Vi cykler ca. 20 km i timen og bruger el-cykler, da det giver overskud til at komme vidt omkring, nyde turene og have fokus på landskaber og natur. Du medbringer din egen el-cykel, og skal selv kunne håndtere en punktering.

En uges højskoleophold sprængfyldt med fællesskab, fysisk aktivitet, foredrag og sang.

CYKELTURE
• Remmerstrand - Gudum
• Klosterheden Plantage
• Lemvig - Gjellerodde